Čo je aplikácia Výhodičky.sk?
V aplikácii Výhodičky.sk nájdete skvelé zľavy a ponuky od nás, ale aj od našich partnerov.
Kde nájdem aplikáciu Výhodičky.sk?
Výhodičky.sk sú dostupné v mobilnej aplikácii, ktorú si môžete stiahnuť v App Store App store, alebo Google Play.
Je registrácia nutná?
Aplikácia sa da používať v obmedzenom režime aj bez registrácie. Môžete si tak prezerať ponuky našich partnerov. Pre využitie všetkých funkcií aplikácie je potrebná registrácia, ktorú zvládnete za pár minút.
Načo slúži registrácia?
Registrácia Vám umožní využívať aplikáciu Výhodičky naplno. Okrem získavania výhodných ponúk partnerov aplikácie, získate po registrácii prístup k množstvu atraktívnych zliav a ponúk šitých na mieru pre Vás. V prípade mobilnej aplikácie Vám registrácia umožní aj jednoduché získavanie vernostných kariet partnerov, ktoré tak môžete mať stále so sebou vo svojom mobile.
Získal som kód ponuky, musím niečo platiť vopred?
Kód výhody získate bezplatne. Zaplatíte až vtedy, keď si Vašu výhodu uplatníte u nášho partnera. Ak sa rozhodnete, že ju nechcete využiť, nebude Vás to stáť vôbec nič.
Kedy si môžem uplatniť kód a využiť ponuku?
Kód si môžete uplatniť v období uvedenom pri každej ponuke. Uplatnenie kódu je väčšinou spojené so samotným využitím ponuky. Ponuku v niektorých prípadoch môžete využiť aj neskôr, ak to partner aplikácie Výhodičky dovoľuje. Preto si vždy pozorne prečítajte podmienky konkrétnej ponuky.
Je potrebné objednať si službu/tovar u poskytovateľa ponuky vopred?
Pri niektorých ponukách je nutné z kapacitných dôvodov rezervovať si miesto vopred. V opačnom prípade sa môže stať, že si u partnera aplikácie Výhodičky nebudete môcť vo Vami zvolenom čase výhodu uplatniť. Bližšie informácie nájdete v detaile danej ponuky.
Musím mať na svojom zariadení dátové pripojenie ak chcem využívať aplikáciu?
Dátové pripojenie je potrebné, aby ste mohli využívať celý rad funkcií aplikácie Výhodičky.sk. Bez dátového pripojenia sú dostupné iba rezervované vlastné vernostné karty, kupóny a uložené akciové letáky.
Ktoré zariadenia podporujú aplikácia Výhodičky.sk?
Aplikácia funguje s operačným systémom Android 4.4 a vyššie a Apple iPhone iOS 8. O ďalšom vývoji a nových funkciách Vás budeme priebežne informovať. Ak máte želania alebo pripomienky k aplikácii, neváhajte nás kontaktovať.
Aké jazyky podporuje aplikácia Výhodičky?
Aplikácia Výhodičky automaticky používa jazyk nastavený vo Vašom zariadení. Jednotlivé sekcie sú v českom a slovenskom jazyku, resp. v jazyku ktorý používa daný obchodný partner aplikácie Výhodičky.
Prečo nebolo možné naskenovať kód z mobilného telefónu pri pokladni?
Niektorí obchodníci používajú zastarané skenery, preto nemôžeme zaručiť, že snímanie kódu z displeja telefónu bude fungovať zakaždým. Ak taká situácia nastane, pre identifikáciu Výhodičky alebo vernostnej karty je potrebné, aby pokladník zadal do systému číslo kódu ručne.
Nebol som spokojný s kvalitou služieb resp. poskytovateľ ponuky mi odmietol uznať výhodu napriek platnému kódu. Na koho sa mám obrátiť?
Keďže sme poskytovateľom programu Výhodičky, ale neposkytujeme samotné služby alebo tovar, prípadné reklamácie je potrebné riešiť priamo s partnerom programu Výhodičky. Ak Vám partner programu Výhodičky neuzná kód v čase platnosti ponuky, dajte nám o tom vedieť prostredníctvom mailu na info@vyhodicky.sk.
Ihneď po preverení sťažnosti Vás budeme kontaktovať.
Chcem ponúkať svoje služby alebo tovar užívateľom aplikácie Výhodičky. Na koho sa mám obrátiť?
Ak ste poskytovateľom služieb alebo tovaru, ktoré by ste chceli ponúknuť užívateľom aplikácie Výhodičky, napíšte nám prostredníctvom mailu na info@vyhodicky.sk.